reklama

Nenechávaj ma tu

Potrebujem odvahu z Tvojho úsmevu, tak sa na mňa prosím usmievaj. Potrebujem hĺbku Tvojich očí, tak sa na mňa prosím pozri.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Potrebujem odvahu z Tvojho úsmevu, tak sa na mňa prosímusmievaj.

Potrebujem hĺbku Tvojich očí, tak sa na mňa prosím pozri.

Potrebujem tlkot Tvojho srdca, tak prosím neodchádzaj.

Potrebujem miesto v Tvojej hlave, tak na mňa prosímnezabudni.

Potrebujem silu Tvojich slov, tak sa so mnou prosímrozprávaj.

Potrebujem hudbu Tvojej prítomnosti, tak sa mi prosímnevyhýbaj.

Potrebujem dotyk vône Tvojho dotyku, tak prosím, ruky sipredo mnou neschovávaj.

Potrebujem svetlo Tvojej duše, tak ho pri mne prosímnezhasínaj.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Potrebujem krásu Tvojej tváre, tak ju odo mňa prosímneodvracaj.

Potrebujem ladnosť Tvojej chôdze, tak príď prosím za mnou.

Potrebujem Tvoju lásku, tak sa predo mnou prosímneuzatváraj.

Potrebujem istotu z Tvojho bozku, tak nedávaj ju prosíminému.

Potrebujem teplo Tvojho objatia, tak nenechávaj ma stáťchladného.

Potrebujem cítiť Tvoje dýchanie, tak nenechávaj ma tusamého.

Ján Kubriczký

Ján Kubriczký

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nie som človek, ktorý by sa mal venovať písaniu :D len som to v tom čase, keď som toto urobil asi nevedel :D Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu